پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برگـزاری جشنـواره زیبـای نـور در سیـدنی 2012
نوشته شده در پنج شنبه 31 خرداد 1391
بازدید : 469
نویسنده : منو تو

برگـزاری جشنـواره زیبـای نـور در سیـدنی 2012

جشنواره نور سیدنی استرالیا یکی از بزرگترین جشنواره های سالانه در جهان می باشد. در این جشنواره که برای چهارمین سال پیاپی برگزار می‌شود، بیش از پنجاه تاسیسات نور مستقر شده است. جشنواره امسال که "نور، صدا و ایده‌ها" نامیده شده، شرکت آلمانی "اربان اسکرین" نور‌پردازی ها را در آن عهده دار است. مدیر شرکت "اربان اسکرین" می‌گوید: "باید به رایانه بگویید که سطح، یک پارچه است و باد به روی آن می‌وزد. وقتی در این کار خوبید و استعداد و مهارت لازم را دارید، نتیجه این می‌شود."

این نورها با استفاده از فن آوری دیجیتال سه بعدی بر بام خانه های سیدنی طراحی شده است. این فستیوال همچنین شامل بازی در هوای آزاد، تاسیسات نور تعاملی، کنسرت و گفتگو‌ها و بحث‌های عمومی در گوشه و کنار شهر است. مدیر جشنواره می‌گوید: "از هنرمندان و طراحان نور استرالیایی و خارجی دعوت به عمل می‌آوریم تا ایده‌هایشان را به این جشنواره ارائه کنند. کار ما برانگیختن خلاقیت با دعوت از هنرمندان برای ارسال طرح‌هایشان است."










:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: برگـزاری جشنـواره زیبـای نـور در سیـدنی 2012 , ,



بـازار شنـاور گـل و میـوه در هلنـد !
نوشته شده در چهار شنبه 31 خرداد 1391
بازدید : 434
نویسنده : منو تو

بـازار شنـاور گـل و میـوه در هلنـد !

بازارهای شناور در زمره مسیرهای آبی هستند که در آن کالا بر روی قایق های شناور در آب فروخته می شود. این نوع بازارها که عمدتا در کشورهایی نظیر هلند، تایلند، اندونزی و ویتنام یافت می شوند شامل فروش مایحتاج روزمره ساکنان آنجاست که به عنوان جاذبه های توریستی هم محسوب می شوند.

هرچند امروزه سوپر مارکت های مدرن و فروشگاههای زنجیره ای بطور گسترده جانشین مارکت های شناور سنتی شده اند ولی هنوز هم دیدن قایق های مملو از سبزیجات، میوه ها و عمدتا انواع گل بر روی قایق های مخصوص این نوع کسب و کار، خالی از لطف نیست مانند تصاویر زیر که گویای یک بازار شناور گل و میوه در هلند است.









:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: بـازار شنـاور گـل و میـوه در هلنـد , ,



مثبـت اندیـش بـاشیـد !
نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1391
بازدید : 606
نویسنده : منو تو

مثبـت اندیـش بـاشیـد !


شما با کلام خود می توانید روند حوادث را تغییر دهید. آیا هیچوقت به این موضوع فکر کرده اید که ارادهٔ شما، تولید کننده افکارتان است نه اتفاقات روزمره؟ افکار و تصاویر ذهنی خود را کنترل کنید و اراده خود را بر آنها تحمیل کنید. هرگز اجازه ندهید فردی یا موضوعی افکار شما را دستخوش نوسان کند یا تصویر ذهنی نامطلوبی برای شما بسازد. به جای تصاویر درهم و منفی، تصاویری زیبا از ذهنتان بسازید آنگاه خواهید دید که ذهن شما چه پیشگوی قابلی است.

● آینده را تصاویر ذهنی انسان می سازد

وقتی به چیزی فکر می کنید، در واقع برایش کارت دعوت می فرستید. آیا هرگز برایتان پیش آمده که به دوستی که مدت ها از او بی خبر بوده اید فکر کنید و او ناگهان پس از سال ها، به شما تلفن بزند؟ آیا می دانید این اتفاق چگونه رخ می دهد؟ فکر شما امواجی تولید می کند که باعث جذب ذهن و فکر دوست شما می شود و او با شما تماس می گیرد. در مورد آینده نیز همین قانون صدق می کند. وقتی شما شرایطی را برای آینده در نظر می گیرید و به آن فکر می کنید امکان وقوع آن را به طرز چشمگیری قطعی می کنید.

● تصاویر ذهنی شما، به سوی شما باز می گردند.

زندگی مانند آینه ای است که همیشه تصویر ذهن خودتان را منعکس می کند. افراد مثبت، مهربان، شاد و باگذشت، دنیا را مانند خودشان شاد و دلنشین می بینند و افراد منفی، غمگین، ناراضی و کینه جو تصاویر سخت و تاریکی در آن خواهند دید.

● همیشه انتظار بهترین رویدادها را داشته باشید

امیدوار باشید (امید، همان ایمان است) امید یکی از زیباترین وجوه ذهن شماست و ناامیدی بدترین جنبه آن است. هنگامی که از رویدادی ناامید می شوید در واقع درهای ارتباط خود را با خداوند می بندید، در حالی که وقتی به آینده امیدوارید و دعا می کنید، رحمت خداوند را به سوی خود می کشید.

اگر می خواهید در این آینه کروی، آنچه به سویتان می آید زیبا و شادی بخش باشد، همان طور بیندیشید.

اگر انتظارات منفی و بدبینانه داشته باشید به طرف بدبختی و اتفاقات نامطلوب خواهید رفت ولی اگر انتظار بهترین ها را داشته باشید و ذهن خود را مملو از تصاویر و اتفاقات مثبت و زیبا از آینده نمائید برای شما همان اتفاق مثبت رخ خواهد داد.


ناامیدی دیواری است محکم، که پشت آن یک پرتگاه است.

و امید جاده ای است روشن که به مقصود نهایی، منتهی می شود.


دربارهٔ آینده صحبت کنید. سعی کنید در استفاده از کلمات، آنهائی را انتخاب کنید که در آن علامتی از تحقق آرزوهای شما وجود داشته باشد. سعی کنید قالب های فکری نادرست کلمات منفی را درون خود ویران کنید و هنگام سخن گفتن از قدرت نفوذ کلام خود، نهایت بهره را ببرید. با کلمات امیدوار کننده، در خود شور و شوق ایجاد کنید. شما هم حتماً در اطراف خود به افرادی برخورد کرده اید که معروف به منفی بافی هستند؟ آیا هرگز دقت کرده اید که همین افراد تا چه میزان (نسبت به دیگران) بیشتر دچار بدشانسی و بد بیاری می شوند؟ فکر می کنید علت چیست؟

مسلماً علت این امر، منفی بافی درونی خود آنهاست. در گذشته وقتی قصد انجام کاری را داشتند می گفتند: نفوس بد نزنید یا نفوس خوب بزنید. این اصطلاح نیر دقیقاً به همین اصل باز می گردد که شما با کلام خود می توانید روند حوادث را به میل خودتان تغییر دهید.
 




:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , سلامتی روح , ,
:: برچسب‌ها: مثبـت اندیـش بـاشیـد , ,



کاریـکاتـورهای سه بعـدی از افـراد مشهـور جـهان
نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1391
بازدید : 557
نویسنده : منو تو

کاریـکاتـورهای سه بعـدی از افـراد مشهـور جـهان








:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس گرافیکی , ,
:: برچسب‌ها: کاریـکاتـورهای سه بعـدی از افـراد مشهـور جـهان , ,



افتتاح جام ملت‌های اروپا (یورو 2012)
نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1391
بازدید : 443
نویسنده : منو تو

  افتتاح جام ملت‌های اروپا (یورو 2012)

با برگزاری جشنی رنگارنگ













:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: افتتاح جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) , ,



بازدید : 435
نویسنده : منو تو

استـفاده از نام خلیـج فـارس با پیـامک های مشـکوک !


چندی است ایرانیان، پیام‌های مختلفی را از طریق گوشی‌های همراه، ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای یکدیگر ارسال می‌کنند مبنی بر اینکه با مراجعه به یک وبگاه، به "خلیج فارس" در مقابل اصطلاح جعلی "خلیج ع ر ب ی" رأی دهید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: استـفاده از نام خلیـج فـارس با پیـامک های مشـکوک , ,



بازدید : 489
نویسنده : منو تو

تصاویـری از دیـدگاه دو گـردشگـر خـارجی از ایـران

به نقل از دویچه‌وله؛ هارتموت نیمان (Hartmut Niemann) صاحب یک آژانس گردشگری در شهر گوتینگن آلمان بیش از ۳۰ سال است که علاقمندان آلمانی را به تماشای ایران می آورد. نیمان نخستین بار در تابستان سال ۱۳۵۸ به ایران سفر کرد. او حتی در سال‌های جنگ ایران و عراق نیز مسافر راه ایران بود. در طول این سال‌ها او تصاویر زیادی را از گوشه و کنار ایران تهیه کرده که بخشی از آن‌ها در زیر قابل مشاهده است.







  










:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , گردشگری , ,
:: برچسب‌ها: تصاویـری از دیـدگاه دو گـردشگـر خـارجی از ایـران , ,



گل آقا و مسائل سیاسی روزگار خود‎
نوشته شده در سه شنبه 23 خرداد 1391
بازدید : 496
نویسنده : منو تو

گل آقا و مسائل سیاسی روزگار خود‎


از روز ۲۳ دی سال ۱۳۶۳ یادداشت‌های روزانهٔ طنز با نام مستعار "گل آقا" و تحت عنوان "دو کلمه حرف حساب" با محتوای انتقاد از دستگاه‌های دولتی و مشکلات موجود جامعه در صفحهٔ سوم روزنامه اطلاعات چاپ شده، که نقطه عطفی در طنز نویسی ایران و احیاگر طنز مطبوعاتی بعد از انقلاب بود. نویسنده این ستون کیومرث صابری فومنی بود که بعدها و در سال 1369 مجله طنز و کاریکاتور "گل آقا" را منتشر کرد. مجله ای که در اولین شماره اش و با شمارگان صدهزار نسخه نایاب شد و به چاپ دوم رسید.

فعالیت‌های گل آقا منحصر به هفته‌نامه باقی نماند. ماهنامهٔ گل آقا، سالنامهٔ گل آقا، هفته‌نامهٔ "بچه‌ها...گل آقا"، انتشارات گل آقا برای انتشار کتب طنز و کاریکاتور، و سرانجام خانهٔ طنز ایران جهت پرورش طنزنویسان جوان، از دیگر فعالیت‌های کیومرث صابری بود.

سرانجام در ۲ آبان سال ۱۳۸۱و در دوازدهمین سالگرد انتشار هفته‌نامهٔ گل آقا، هم‌زمان با چاپ ۵۴۸مین شماره، گل آقا تصمیم به تعطیلی هفته‌نامه به دلایلی نامعلوم گرفت، و با چاپ سرمقالهٔ شماره ۵۴۸، که این بار در آن نه شاغلام و غضنفری بود و نه گل آقایی، با نام صابری از تصمیم خود برای پایان کار هفته‌نامه خبر داد.

در ادامه مطلب ، تعدادی از کاریکاتورهای منتشر شده در "گل آقا" ی آنروزها را شما دوستان از نظر خواهید گذراند :














:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , طنز , ,
:: برچسب‌ها: گل آقا و مسائل سیاسی روزگار خود‎ , ,



بازدید : 403
نویسنده : منو تو

گـذر زهـره از مقابل خورشیـد در نقـاط مختـلف جهـان

پدیده گذر سیاره زهره (ناهید) از برابر خورشید که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته (16 و 17 خرداد) در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده بود، علاقه‌مندان نجوم در سراسر جهان را به تماشای یكی از پدیده‌های نادر آسمانی دعوت کرد. چراكه تا 105 سال دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

گذرهای زهره در جفتهای هشت ساله با فاصله دوره‌ای بیش از یك قرن رخ می‌دهند. در طول این گذر، سیاره زهره مانند یك لكه سیاه گرد از برابر چهره خورشید عبور می‌كند. برای ستاره‌شناسان این گذر تنها یك منظره نادر سیاره‌ای نیست بلكه همچنین یكی از رویدادهایی است كه آنها امیدوارند بتواند اشتیاق جمعی را در مورد جهان و جایگاه زمین در آن برانگیزد.

در حالی كه ستاره‌شناسان از جدیدترین فناوریها برای ثبت این گذر استفاده كرده‌اند، دون پتیت، فضانورد آمریكایی در ایستگاه فضایی بین‌المللی به ثبت تصاویر از این رویداد و به اشتراك گذاشتن آنلاین آنها پرداخته است. در همین حین به علاقمندان هشدار داده شد كه تنها با تلسكوپهای دارای فیلتر مناسب یا عینكهای مخصوص خورشیدگرفتگی به این رویداد نگاه كنند.

در زمان این گذر، تلسكوپ فضایی هابل از ماه برای رصد این رویداد استفاده كرده است. این تلسكوپ قادر به مشاهده مستقیم خورشید نیست از اینرو از ماه به عنوان یك آینه برای ثبت نور بازتابی خورشید استفاده شد. محققان سپس به جدا كردن بخش كوچكی از نور عبوری از جو سیاره زهره می‌پردازند. در این نور می‌توان نشانه‌هایی از تركیبات جوی زهره را شناسایی كرد. دانشمندان قصد دارند با این شیوه به مطالعه جو سیاره زهره و در نهایت سیارات فراخورشیدی بپردازند.

سیاره زهره كه از حرارت بسیار بالایی برخوردار است، یكی از دو همسایه زمین بوده و از نظر اندازه به قدری شبیه به زمین است كه دانشمندان بارها این دو را دوقلو خوانده‌اند. با این حال در زمان گذر آن از برابر خورشید، از منظر زمین به صورت یك نقطه سیاه خواهد بود.

این هفتمین گذر قابل مشاهده از زمان پیش‌بینی این پدیده توسط یوهانس كپلر،‌ ستاره‌شناس آلمانی در قرن 17 میلادی است. به دلیل شكل و سرعت مدار زهره دراطراف خورشید و ارتباط آن با سفر سالانه زمین، این گذرها به شكل جفت در دوره‌های بیش از یك قرن رخ می‌دهند. ناسا از مركز بازدید گودارد در مریلند به تماشای این رویداد نادر با تلسكوپهای خورشیدی خود نشست.

در ایران نیز آخرین گذر سیاره زهره از مقابل خورشید در قرن حاضر در بامداد 17 خرداد ماه رخ داد بطوریکه این گذر از زاهدان آغاز شد و تا بندر عباس ادامه داشت ضمن اینکه در تهران از ساعت 9:06 صبح قابل مشاهده بود.

این رویداد تاریخی که بار دیگر در سال 2117 رخ خواهد داد، در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه منطقه شرق و جنوب شرق آسیا از سوی علاقه مندان مشاهده شد که تصاویر متعدد ثبت شده از این رویداد زیبا را در این ایمیل می بینید:





:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: گـذر زهـره از مقابل خورشیـد در نقـاط مختـلف جهـان , ,



رادان: به موسیقی بیشتر از سینما علاقه دارم
نوشته شده در دو شنبه 22 خرداد 1391
بازدید : 575
نویسنده : منو تو
رادان: به موسیقی بیشتر از سینما علاقه دارم
 
بهرام رادان می گوید روی استیج ایستادن رویای دوران نوجوانی و جوانی است. می گوید اگر قرا بود بین سینما و موسیقی یکی را انتخاب کند، انتخابش حتما موسیقی بود. اما واقعا او برای ماندگاری آمده است؟
 

این اولین بار نیست که در ایران یک هنرپیشه سینما به سمت موسیقی می رود. هرچند تجربه های مشابه چندان خوشایند و موفق نبودند اما بازهم این اتفاق تکرار می شود.

هنرپیشه ها بسته به سطح شهرت و محبوبیت شان القابی زودگذر در موسیقی دارند و با همان موجی که وارد شدند، با همان موج هم از این حوزه بیرون می روند. اما ماجرای بهرام رادان کمی متفاوت است.

رادان می گوید روی استیج ایستادن رویای دوران نوجوانی و جوانی است. می گوید اگر قرا بود بین سینما و موسیقی یکی را انتخاب کند، انتخابش حتما موسیقی بود. اما واقعا او برای ماندگاری آمده است؟

بهرام رادان همانطور که در سینما خوش اقبال بوده در موسیقی هم خواهد بود؟ رادان چه نقشه هایی برای آینده کار حرفه ای اش دارد؟ اینها سوال هایی است که در گفت و گوی رودرو با بهرام رادان به دنبال جواب آن می گشتیم.

 


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: بهرام رادان , آلبوم , موسیقی ,



عادل فردوسی پور: یونان قهرمان نشود! خواهشا
نوشته شده در یک شنبه 20 خرداد 1391
بازدید : 509
نویسنده : منو تو

عادل فردوسی پور: یونان قهرمان نشود! خواهشا

تیم های دفاعی مثل یونان مونان قهرمان نشوند خواهشا. البته اینها هم دیگر دورانشان تمام شده است.
 

«من هیچ وقت مصاحبه نمی کنم اما چون دیدم سوالاتتان راجع به یورو است و مسابقات اروپایی گفتم صحبت می کنم.» آن قدر عشق فوتبال است که لازم نیست از او مصاحبه بگیرید.

بگویید راجع به یورو هرچه می خواهد بگوید و او خودش همه چیز را می گوید. می تواند ساعت ها راجع به فوتبال حرف بزند. عشق عادل فردوسی پور به فوتبال به خاطر کارش نیست. شاید کارش به خاطر عشق به فوتبالش بوده.

بعد از بیش از 20 سال بسیاری خاطره زنده از فوتبال دارد و مسابقات جام ملت های اروپا را از اسل 1988 دنبال می کند. به همین خاطر هم هست که از آلمان بدش می آید و بی اندازه عاشق مارکو فان باستن است.

هرچند می گوید نمی تواند این آلمان را دوست نداشته باشد. ایتالیا اما چرا! ایتالیا را هر کاری می کند دوست ندارد، خودش هم نمی داند چرا.

 


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: عادل فردوسی پور , یورو 2012 ,



بازدید : 508
نویسنده : منو تو

7 درس از زندگی مهناز افشار به بهانه تولد 35 سالگی‌اش

در اولین جشنواره فجری كه بعد از سینمایی شدنش برگزار شد، «زرشك زرین» را از آن خود كرد و در آخرین جشنواره فجری كه در آن شركت كرد، «سیمرغ بلورین» را به خانه برد.

در اولین جشنواره فجری كه بعد از سینمایی شدنش برگزار شد، «زرشك زرین» را از آن خود كرد و در آخرین جشنواره فجری كه در آن شركت كرد، «سیمرغ بلورین» را به خانه برد. مهناز افشار كه با «شور عشق» اسمش بر سر زبان‌ها افتاد، حالا دیگر نقش ثابت فیلم‌های عامه‌پسند نیست؛ بلكه با كارنامه‌ای كه در سال‌های اخیر برای خودش تدارك دیده، هم می‌تواند سرمشق بازیگران جوان‌تر باشد و هم الگویی برای ما كه به بهانه‌های دیگری، از او درس بگیریم.

:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: مهناز افشار , سن مهناز افشار , بازیگر زن , بازیگران ,



ویژه نامه جام ملت های اروپا 2012
نوشته شده در جمعه 19 خرداد 1391
بازدید : 508
نویسنده : منو تو

معرفی تیم‌های حاضر در یورو 2012(این گزارش به مرور تکمیل می شود)

ویژه نامه جام ملت های اروپا 2012


شعار و نماد


شعار رسمی مسابقات "با هم تاریخ را می سازیم" در 23 آذر 1388 به همراه لوگوی رسمی معرفی و رونمایی شد.این شعار بیانگر این است که برای نخستین بار در تاریخ قاره اروپا رقابت‌های یورو 2012 در مرکز و شرق اروپا برگزار خواهد شد.در نماد بازی‌های یورو 2012 که به شکل یک گل است، دو شاخه به صورت برگ وجود دارد که نماد هر یک از دو کشور میزبان یورو 2012 است. در میان این دو برگ، گل این شاخه توپ فوتبال ترسیم شده است. شکل بصری نماد از هنر سنتی ویکینانکی که نوعی هنر برش کاغذ در نواحی روستایی اوکراین و لهستان است،گرفته شده است.هنر ویکینانکی نماد جانداران و گیاهان مناطق محلی این ناحیه در ادای احترام به طبیعت و رشد و باروری است.

:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: یورو 2012 , ,



بازدید : 504
نویسنده : منو تو

گيـره‌هاي عشق

‌6 راه براي اين‌كه زندگي مشترك آرام‌تري داشته باشيد

براي هميشه خوشبخت بودن، نيازي به ابزار عجيب و غريبي نداريد، فقط كافي‌است از همين لحظات گذرا و اتفاقات ساده كمك بگيريد

وقتي به زندگي زن و شوهر‌هاي خوشبخت و هميشه خندان نگاه مي‌كنيد، نمي‌توانيد دليل اين خوشبختي را كشف كنيد. به‌نظرتان همه چيز عادي است و هيچ اتفاق خارق‌العاده‌اي كه باعث خوشبختي‌شان شود، ‌در زندگي آن‌ها نمي‌افتد. پس چرا اين افراد مي‌توانند حتي بيش از روزهاي جادويي اول، عاشق همديگر باشند و خيلي‌هاي ديگر خيلي زود به نقطه پايان مي‌رسند؟ اگر شما در آستانه ازدواج باشيد يا تازه به اين وادي وارد شده باشيد، ‌قطعا لحظات زيادي از روزتان را با چنين سوال‌ها مي‌گذرانيد؛ سوال‌هايي كه هر چه آن‌ها را زير و رو مي‌كنيد، پاسخ‌شان را پيدا نمي‌كنيد. ما در اين صفحه‌ها مهم‌ترين رازهاي عاشقي بي‌پايان اين زوج‌هاي خوشبخت را براي‌تان فاش مي‌كنيم.



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , ازدواج , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: رابطه و ازدواج , ازدواج , عشق ,



ابتـکارات جـالب یـک عـکاس ژاپنـی !
نوشته شده در جمعه 19 خرداد 1391
بازدید : 416
نویسنده : منو تو

ابتـکارات جـالب یـک عـکاس ژاپنـی !

دنیای عکس و عکاسی دنیای جالب و سرگرم کننده ایست. جیسون لی عکاسی است که دو دختر به نام‌های کریستین ۸ ساله و کایل ۵ ساله دارد. در سال ۲۰۰۶ مادر جیسون لی دچار سرطان شد و وی را در یک کلینیک بستری کردند. این مادربزرگ بسیار به نوه‌هایش علاقه داشت ولی اغلب آن‌ها دچار سرماخوردگی و سرفه و آبریزش بینی بودند در نتیجه جیسون نمی‌توانست آن‌ها را به ملاقات با مادربزرگشان ببرد.

ولی جیسون فکر جالبی برای کمک به دلتنگی مادرش کرد. او وبلاگی را ایجاد کرد و عکس‌های بامزه‌ای از دخترانش را در آن قرار داد تا مادرش ببیند که نوه‌هایش چگونه بزرگ می‌شوند و از موفقیت آن‌ها لذت ببرد.








 


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: ابتـکارات جـالب یـک عـکاس ژاپنـی , ,



بازدید : 528
نویسنده : منو تو

خالق شخصیت های کارتونی محبوب چه کسانی بودند؟

 

مت گرونینگن خالق خانواده آقای سیمپسون (The Simpsons)

سیمپسونز یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده و از آن به بعد هر هفته پخش شده‌ است. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند.



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: خالق شخصیت های کارتونی محبوب چه کسانی بودند , ,



داستـان های کوتـاه و خوانـدنی و پند آموز
نوشته شده در جمعه 19 خرداد 1391
بازدید : 390
نویسنده : منو تو

داستـان های کوتـاه و خوانـدنی و پند آموز



خاطرات زمستان را به بهار نیاور!


برفها آب شده بودند و دیگر خبری از سرمای زمستان نبود. فصل یخبندان تمام شده بود و کم کم اهالی دهکده شیوانا می توانستند از خانه هایشان بیرون بیایند و در مزارع به کشت وزرع بپردازند. همه از گرمای خورشید بهاری حظ می کردند و از سبزی و طراوت گیاهان لذت می بردند ...

در آن روز، شیوانا همراه یکی از شاگردان از مزرعه عبور می کرد. پیرمردی را دید که نوه هایش را دور خود جمع کرده و برای آنها در مورد سرمای شدید زمستان و زندانی بودن در خانه و منتظر آفتاب نشستن صحبت میکند.

شیوانا لختی ایستاد و حرفهای پیرمرد را گوش کرد و سپس او را کنار کشید و گفت:"اکنون که بهار است و این بچه ها در حال لذت بردن از آفتاب ملایم و نسیم دلنواز بهار هستند، بهتر است روایت یخ و سرما را برای آنها نقل نکنی! خاطرات زمستان، خوب یا بد، مال زمستان است. آنها را به بهار نیاور! با این حرف تو بچه ها نه تنها بهار را دوست نخواهند داشت بلکه از زمستان هم بیشتر خواهند ترسید و در نتیجه زمستان سال بعد، قبل از آمدن یخبندان همه این بچه ها از وحشت تسلیم سرما خواهند شد.

به جای صحبت از بدبختی های ایام سرما، به این بچه ها یاد بده از این زیبایی و طراوتی که هم اکنون اطرافشان است لذت ببرند. بگذار خاطره بهار در خاطر آنها ماندگار شود و برایشان آنقدر شیرین و جذاب بماند که در سردترین زمستان های آینده، امید به بهاری دلنواز، آنها را تسلیم نکند. پیرمرد اعتراض کرد و گفت :"اما زمستان سختی بود"

شیوانا با لبخند گفت:"ولی اکنون بهار است. آن زمستان سخت حق ندارد بهار را از ما بگیرد. تو با کشیدن خاطرات زمستان به بهار، داری بهار را نیز قربانی می کنی! زمستان را در فصل خودش رها کن!



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: داستـان های کوتـاه و خوانـدنی و پند آموز , ,



یک راز حقیقی ...
نوشته شده در جمعه 18 خرداد 1391
بازدید : 407
نویسنده : منو تو

یک راز حقیقی ...



ارزش خوندن این متن به دقایق وقتی هست که شما صرف می کنید
پس سعی کنید این دقایق رو از دست ندید دوستان من

...
..
.

همه ما خودمان را چنین متقاعد می كنیم كه زندگی بهتری خواهیم داشت اگر:
شغلمان را تغییر دهیم
مهاجرت كنیم
با افراد تازه ای آشنا شویم
ازدواج كنیم


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: یک راز حقیقی , ,



عکس های دفتر کار گوگل در لندن !
نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391
بازدید : 439
نویسنده : منو تو

عکس های دفتر کار گوگل در لندن !

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکس های دفتر کار گوگل در لندن , گوگل , لندن ,



گزارش تصویری از آخرین آرزوی استیو جابز
نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1391
بازدید : 587
نویسنده : منو تو

گزارش تصویری از آخرین آرزوی استیو جابز

یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت اپل می گوید استیو جابز قبل از مرگ همواره رویای ساخت یک iCar را در سر می پروراند. دیکی درکسلر، طی سخنرانی در یک کنفرانس با اشاره به اینکه صنعت اتوموبیل سازی در آمریکا به یک تراژدی شبیه است گفت استیو جابز دوست داشت با ساختن یک iCar تحولی عظیم در صنعت اتومبیل سازی به وجود آورد. لیویو تودوران، طراح ایتالیایی، با الهام از محصولات اپل، مدل اتومبیلی به نام iMove را برای سال 2020طراحی کرده است.






 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , خودرو , ,
:: برچسب‌ها: iCar , اپل , خودروی اپل , استیو جابز ,