پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ضـرب المثل های جـالب دربـاره ازدواج
نوشته شده در شنبه 1 دی 1390
بازدید : 699
نویسنده : منو تو

ضـرب المثل های جـالب دربـاره ازدواج


همونطور که می دونید، ازدواج یا همان پیوند زیبای زناشویی پیوندی آیینی‌است که طی احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد در مذاهب و کشورهای مختلف برقرار می‌شود و در نهایت به تشکیل خانواده منجر می گردد. البته هر شخصی دلایل متفاوتی برای وصلت‌کردن با همسر آینده اش دارد که همین نظرات متفاوت باعث شده تا در کل مسئله "ازدواج" مهم و پرطرفدار تلقی شود کمااینکه ضرب المثل ها و سخنانی پندآموز از اندیشمندان در این رابطه گفته شده که 70 مورد از آنها را در این ایمیل تقدیم شما دوستان
پرشین استار می کنیم اما ناگفته نماند که بسیاری از این نکته ها جنبه شوخی و مزاح دارد و هیچگونه قصد ونظر خاصی مد نظر نیست.

1. هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت کن تا با چشم هایت.
(ضرب المثل آلمانی)

2.
مردی که به خاطر "پول" زن می گیرد، به نوکری می رود.
(ضرب المثل فرانسوی)

3.
لیاقت داماد، به قدرت بازوی اوست.
(ضرب المثل چینی)

4.
زنی سعادتمند است که مطیع "شوهر"باشد.
(ضرب المثل یونانی)

5.
زن عاقل با داماد "بی پول" خوب می سازد.
(ضرب المثل انگلیسی)

6.
زن مطیع، فرمانروای قلب شوهر است.
(ضرب المثل انگلیسی)

7.
زن و شوهر اگر یکدیگر را بخواهند در کلبه ی خرابه هم زندگی می کنند.
(ضرب المثل آلمانی)

8.
داماد زشت و با شخصیت به از داماد خوش صورت و بی لیاقت.
(ضرب المثل لهستانی)

9.
دختر عاقل، جوان فقیر را به پیرمرد ثروتمند ترجیح می دهد.
(ضرب المثل ایتالیایی)



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , ازدواج , ,
:: برچسب‌ها: ضـرب المثل های جـالب دربـاره ازدواج ,



آیا می دانستید که شادمهر عقیلی....
نوشته شده در جمعه 1 دی 1390
بازدید : 696
نویسنده : منو تو

آیا می دانستید که شادمهر عقیلی...

 

آيا مي دانستيد محسن يگانه و علي اصحابي و حميد عسکري و بابک جهانبخش ومسعود سعيدي و... به خاطر شادمهر خواننده شدن والگوي کاريشون شادمهر بوده؟

آيا مي دانستيد ساز ماندولين براي اولين بار توسط شادمهر در موزيک ويديو ها ي ايراني در اهنگ مشکوک به کار برده شد؟

آيا مي دانستيد سال 2010 بيشترين استقبال از کنسرت هاي شادمهر به ثبت رسيد با اين که 2 سال سکوت کرده؟

آيا مي دانستيد براي يکي از بزرگترين خواننده هاي يونان اهنگ سازي کرده؟

آيا مي دانستيد البوم اخر مهستي توسط شادمهر اهنگ سازي شده؟وهمچنين شادمهربراي ابي و جمشيد اهنگ سازي کرده و جالب تره بدونيد اين کارو بدونه دريافتهيچ وجهي انجام داده و به عنوان هديه داده؟

آيا مي دانستيد مجله ي تايمز در سال 2007 شادمهر رو جز 100 خواننده برتر پاپ جهان معرفي کرده؟

آيا مي دانستيد شادمهر 19 ساز زنده رو به طور حرفه اي انجام ميده؟

آيا مي دانستيد رکورد فروش موسيقي پاپ ايران در دستانه شادمهره؟

آيا مي دانستيد شادمهر با اختلاف فراوان پر طرفدار ترين خواننده ي تاريخ ايرانه؟


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: آیا می دانستید که شادمهر عقیلی , ,



بازدید : 935
نویسنده : منو تو

  "جدایـی نـادر از سیمیـن" و پیـوند سیـنمای ایـران با جـهان

برنـده جایـزه گـلدن گلـوب 2012




( عرض تبریک به جامعه هنر دوست ایرانی )


همانطور که شما دوستان مطلع هستید هموطن دیگری در دنیا باعث افتخار نام ایرانی شد. اصغر فرهادی کارگردان فیلم "جدایی نادر از سیمین"، جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب را از آن خود کرد. او این جایزه را متعلق به مردم سرزمین خود، ایــران، دانست و آن را به همه ی هموطنان خود اهدا کرد. این اولین بار بود که نام کشور ایران در سالن هتل بورلی هیلتون در بورلی هیلز كالیفرنیا، طنین انداز شد.



 
جایزه گلدن گلوب (Golden Globe Award) که یکی از معتبرترین و مهمترین جوایز سینمایی جهان محسوب می شود نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام "بهترین فیلم" یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. جوایز گلدن گلوب معمولاً معیار خوبی برای پیش‌بینی فیلم‌های راه‌یافتنی به جوایز اسکار است و جهت اطلاع شما دوستان فان کلوب منو تو ، مراسم این دوره از جوایز گلدن گلوب یکشنبه شب گذشته (دوشنبه 26 دی ماه صبح به وقت ایران) در هتل بورلی هیلتون در بورلی هیلز كالیفرنیا برگزار شد. اما برگزاری گلدن گلوب امسال با حال و هوای دیگری همراه بود و مهم تر اینکه برای ایرانی ها نگرشی دیگر را بدنبال داشت. امسال، فیلم ایرانی و فاخر "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی، جایزه بهترین فیلم خارجی در گلدن گلوب را از آن خود کرد. کسی که جایزه را به دست کارگردان پر افتخار سینمای ایران داد، مدونا ستاره‌ی مشهور موسیقی پاپ بود.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , اخبار سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: "جدایـی نـادر از سیمیـن" و پیـوند سیـنمای ایـران با جـهان ,



بازدید : 808
نویسنده : منو تو

عکس های میتسوبیشی آی-ام آی ایی وی،یو اس ورژن ۲۰۱۲



:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس ماشین , ,
:: برچسب‌ها: عکس های میتسوبیشی آی-ام آی ایی وی , یو اس ورژن ۲۰۱۲ ,



۲۸ تبلیغ خلاقانه ی استودیوی پلاتینم
نوشته شده در پنج شنبه 29 دی 1390
بازدید : 742
نویسنده : منو تو

۲۸ تبلیغ خلاقانه ی استودیوی پلاتینم

بیوتی لایف: در اینجا مجموعه ای از تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه را می بینیم که توسط طراحان بسیار با استعداد استودیوی پلاتینم طراحی شده است.



:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس گرافیکی , ,
:: برچسب‌ها: ۲۸ تبلیغ خلاقانه ی استودیوی پلاتینم ,



دنیـای بی خـدا ؟!
نوشته شده در چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 760
نویسنده : منو تو

دنیـای بی خـدا ؟!




آغاز با خدا
پایان بی خدا
پیدا نمی کند

سیگار زندگی
در زیر پای مرگ
فانی نمی شود

در زندگی سقوط
راحت تر از صعود
انجام می شود

در برکه سیاه
نیلوفر سفید
لبخند می زند

جراحی دماغ
پر مشتری تر از
جراحی دل است


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , شعر , ,
:: برچسب‌ها: دنیـای بی خـدا ؟! ,



12 درس آمـوزنده از استیـو جابـز !
نوشته شده در چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 721
نویسنده : منو تو

12 درس آمـوزنده از استیـو جابـز !



انسان های متفاوت، متفاوت رفتار می کنند و اثرات متفاوتی هم بجا می گذارند، استیو جابز یکی از این افراد متفاوت بود که با عقاید و الگوهایی که داشت توانست قله های موفقیت و محبوبیت را فتح کند. استیو جابز تنها اسطوره ای نخواهد بود که دنیای فناوری هرگز خدماتش را فراموش نمی کند.


1. کارشناسان هیچ‌چیز نمی‌دانند
روزنامه‌نگاران، تحلیلگران، مشاوران، بانکداران و راهبران نمی‌دانند چه بکنند، بنابراین تنها به شما مشاوره می‌دهند. آن‌ها به تو می‌گویند چه چیزی در محصول تو وجود دارد که خوب عمل نمی‌کند اما قادر نیستند محصولی بهتر را بسازند. آن‌ها می‌توانند به تو بگویند چگونه یک محصول را بفروشی اما خود قادر به فروش آن نیستند. آن‌ها می‌توانند به تو توضیح دهند چگونه گروه‌های کاری بزرگ تشکیل‌دهی اما خودشان بدترین دفاتر را دارند. برای مثال، کارشناسان به ما می‌گویند 2نقص مهم "مکینتاش" در اواسط دهه 80 فقدان حمایت برای یک چاپگر چرخشی و نبود لوتوس3،2،1 بود؛ این تنها چیزی است که کارشناسان می‌توانند به ما بگویند.

2. مشتریان نمی‌دانند چگونه چیزی را كه می‌خواهند به تو بگویند
نقطه تمرکز اپل، نیمکره راست مغز استیو بود که با نیمکره چپ حرف می‌زد. اگر از مشتریان بپرسی چه چیزی می‌خواهند، آن‌ها به تو می‌گویند: "بهترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین". اما این صدای یکنواخت تکراری بویی از یک تغییر انقلابی نبرده است. مشتریان تنها می‌توانند آرزوهای خود را در قالب کلماتی بیان کنند که هنوز درحال استفاده از آن‌ها هستند؛ در دوره‌ای که در آن مکینتاش تولید می‌شد، همه می‌گفتند می‌خواهند رایانه‌ای با بهترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین سیستم عامل MS-DOS داشته باشند. بهترین چیز برای یک شروع، تولید محصولی است که تو می‌خواهی استفاده کنی؛ این چیزی است که استیو جابز و استیو وزنیاک انجام دادند.




:: استیو جابز در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل سال ۲۰۱۰ هنگام معرفی آی‌فون 4 ::



:: موضوعات مرتبط: مجله موفقیت , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: 12 درس آمـوزنده از استیـو جابـز ! ,



دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
نوشته شده در چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 668
نویسنده : منو تو

  دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب

(ویژه فان کلوب منو تو )

 

بزرگترین قرآن کریم در افغانستان رونمایی شد


این قرآن دست نویس به سفارش مرکز فرهنگی حکیم ناصر خسرو بلخی و زیبا نگاری و خطاطی آن توسط استاد محمد صابر یاقوت حسینی خدری، خطاط ماهر و چیره دست اهل کابل و به همکاری 9 تن از شاگردان مستعدش صورت گرفته است. کار خوشنویسی این اثر بزرگ 5 سال طول کشید که دارای 218 صفحه و به طول 2 متر و 30 سانتیمتر و عرض یک متر و 50 سانتیمتر و ضخامت 18 سانتیمتر روی تکه خطی با قلم نی و رنگ اکرلیک انگلیسی خوشنویسی شده که سی پاره شریف به سی طرح مختلف و سبک مخصوص خوشنویس خطاطی و مینیاتوری شده است. طرح پشتی جلد این اثر از پارچه های 21 عدد پوست بز با رنگ های طبیعی رنگ آمیزی و رنگ مینیاتوری آن با آب طلا به سبک بهزاد در 80 درجه سانتیگراد و فشار سی تن وزن حک شده است.






:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب ,



روایتی از غرق شدن 2 کشتی در دریا ...
نوشته شده در چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 609
نویسنده : منو تو

واژگونی کشتـی ایتالیـایی با بیش از 4000 مسـافر !

مسافران کشتی مسافری تفریحی "کوستا کونکوردیا" (Costa Concordia) در جمعه‌ای آرام (جمعه 13 ژانویه 2012) بر روی آبهای دریای مدیترانه مشغول صرف شام بودند که این هتل شناور بیش از ۱۱۰ هزار تنی در آبهای کم عمق و تنها چند صد متر دور‌تر از جزیره گیگلیو (Giglio) ایتالیا ناگهان با صخره برخورد کرد و سپس واژگون شد. کاپیتان کشتی بلافاصله پس از برخورد، روند آمادگی برای تخلیه کشتی را آغاز کرده بود، اما کج شدن غیرمنتظره کشتی، عملیات تخلیه را با مشکل مواجه کرد. این کشتی ۳۲۰۶ مسافر و ۱۰۲۳ خدمه داشت. بر اساس گزارش های رسمی، در لحظه حادثه سه تن از آنان کشته شدند، 67 نفر مجروح شدند و از سرنوشت حدود 70 نفر دیگر هنوز خبری در دست نیست.

مسافری وحشت و اضطراب سرنشینان کشتی را به حادثه غرق شدن تایتانیک تشبیه کرد و دیگری با غیر باور خواندن حادثه، ناخدا را متهم کرد که کشتی را تا ۱۵۰ کیلومتری ساحل برده بود. شاهد دیگری با خاطرنشان کردن دستگاههای پیشرفته بسیاری که امروزه به خدمت گرفته شده‌اند اشتباه خدمه و خطای انسانی را یادآور شد و دلیل حادثه دانست. شاید به همین دلیل بود که یک روز پس از حادثه ناخدای این کشتی بازداشت شد. گفته می شود این حادثه در قرن بیست و یکم باورکردنی نیست.

در لحظه حادثه تعدادی از سرنشینان این کشتی ۲۹۰ متری که مجهز به انواع تسهیلات تفریحی است، از ترس و وحشت از عرشه به آب پریدند. گفته شده که شهروندان ایتالیا، آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و پرو در میان مسافرین این کشتی بوده اند. در حال حاضر نیروهای امداد تمامی سرنشینان این کشتی تفریحی را از آن خارج کرده و عملیات جستجو برای یافتن ناپدید شدگان حادثه در آب های ایتالیا ادامه دارد.








:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: روایتی از غرق شدن 2 کشتی در دریا , , , ,



بیـخودی خنـدیدیـم ...
نوشته شده در دو شنبه 26 دی 1390
بازدید : 754
نویسنده : منو تو

بیـخودی خنـدیدیـم ...




بیخودی خندیدیم
که بگوییم دلی خوش داریم

بیخودی حرف زدیم
که بگوییم زبان هم داریم

و قفس هامان را
زود زود رنگ زدیم
و نشستیم لب رود
و به آب سنگ زدیم

ما به هر دیواری
آینه بخشیدیم
که تصور بکنیم
یک نفر با ماهست


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , شعر , ,
:: برچسب‌ها: بیـخودی خنـدیدیـم , , , ,



شیــر درنـده بعنوان یک حیـوان خانـگی !
نوشته شده در دو شنبه 26 دی 1390
بازدید : 863
نویسنده : منو تو

شیــر درنـده بعنوان یک حیـوان خانـگی !

 

تا به امروز شیری با این جثه را تنها در حیات وحش آفریقا، در باغ وحش یا دست کم در برخی سیرک ها یا بعضا فیلم های سینمایی دیده اید ولی باور نکردنیست که اینبار از این حیوان قدرتمند بعنوان یک حیوان خانگی یاد شود.

این شیر توسط شخصی نگهداری می شود که خود را مدافع طبیعت می داند و هدف اصلی او از اینکار بالا بردن سطح آگاهی عمومی در مورد حیات وحش در جهان است. خانه اش در منطقه گسترده ای در شمال لس آنجلس است و این حیوان خانگی بدون هیچگونه نگرانی همیشه با او و خانواده اش است.

 






 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار حوداث , ,
:: برچسب‌ها: شیــر درنـده بعنوان یک حیـوان خانـگی ! ,



۱۰ پروژه هنری حیرت‌انگیز سال ۲۰۱۱
نوشته شده در دو شنبه 26 دی 1390
بازدید : 631
نویسنده : منو تو

۱۰ پروژه هنری حیرت‌انگیز سال ۲۰۱۱

سال پیش تعدادی پروژه جالب هنری انجام شد. صرف‌نظر از تخیلی که اجراکنندگان این پروژه‌ها داشتند، وفاداری و ایمانشان به کاری که می‌خواستند انجام بدهند و همچنین پشت‌کارشان شایسته توجه است.

به نقل از یک پزشک، تعدادی از این کارها به صورت مشارکتی انجام شدند، اما بعضی از آنها هم را تنها یک نفر با اختصاص دادن ساعت‌ها وقت به پایان رساند. مرور این کارهای جالب، نه‌تنها می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، بلکه ما را تشویق می‌کند که بر محدودیت‌های خود غلبه کنیم و به جهان از زاویه دیگری نگاه کنیم.


1. خانه معلق در هوای "نشنال جئوگرافیک" با الهام از انیمیشن UP: یک گروه از "نشنال جئوگرافیک" با همراهی تعدادی از دانشمندان، مهندسان و دو بالن‌نورد حرفه‌ای، موفق شدند خانه‌ای را با استفاده از ۳۰۰ بالن هواشناسی پرواز بدهند. این خانه از یک فرودگاه خصوصی در شرق لس‌آنجلس به پرواز درآمد. با این کار رکورد پرواز با بزرگ‌ترین "خوشه" بالنی هم شکسته شد.





2. نقاشی دیواری عظیم شهر مونترال: ۱۶ روز تمام، پنج هنرمند مقیم منترال از طلوع تا غروب خورشید، کار کردند تا این گرافیتی بی‌نظیر را خلق کنند. آنها در کار خود از یک هنرمند چک به نام "آلفونس موچا" الهام گرفته بودند. ۵۰۰ قوطی اسپری رنگی در ۵۰ رنگ مختلف، برای انجام این پروژه هنری مصرف شد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: ۱۰ پروژه هنری حیرت‌انگیز سال ۲۰۱۱ ,



بازدید : 699
نویسنده : منو تو

مقایـسه خـودرو در بـازار ایـران با بـازار آمریـکا

 

با قیمت 15 تا 20 میلیـون تومان


اگر در ایران با صرف ۱۵ تا 20 میلیون تومان پول قصد خرید خودرو داشته باشید، به سراغ چه خودرویی می روید ؟ یک ایرانی با چنین بودجه ای گزینه هایی نظیر 206 تیپ 6 و 206 صندوق دار V9، سمند ال ایکس، پژو پارس، چری ویانا دوگانه سوز، لیفان، فیات سی ینا، فولکس واگن گل و هیوندای ورنا را می تواند انتخاب کند ... حال ببینیم در بازار کشوری مانند آمریکا با صرف این بودجه چه خودرو هایی و با چه کلاسی (سدان، هاچ بک، ...) می توان خرید :


Kia Spectra



مدل: 2009 - کلاس: سدان - موتور: 1.8 لیتر ( 124 اسب بخار)
 مصرف سوخت : ( شهر: 10.6 جاده: 7.8 ) - قیمت پایه(دلار) : 14550



Nissan Versa



مدل: 2010 - کلاس: سدان - موتور: 1.8 لیتر ( 122 اسب بخار)
مصرف سوخت : (شهر: 9.7 جاده: 7.3 ) - قیمت پایه(دلار) : 11990

 


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس ماشین , ,
:: برچسب‌ها: مقایـسه خـودرو در بـازار ایـران با بـازار آمریـکا ,



مشهـورترین رودخانـه های جـهان
نوشته شده در یک شنبه 25 دی 1390
بازدید : 686
نویسنده : منو تو

مشهـورترین رودخانـه های جـهان

رودخانه ها معمولا به سمت اقیانوس، دریاچه، دریا و یا رودخانه ای دیگر در جریان هستند. مقدار آب رودخانه‌ها در مقایسه با حجم آب کره زمین، بسیار ناچیز است اما هر چه هست نقش مهمی در زندگی بشر دارند چراکه بسیاری از تغییرات ایجادشده در سطح خشکیهای عالم ناشی از عملکرد آبهای جاری یا همان رودخانه هاست. گذشته از این آب و هوا و چشم انداز اطراف رودخانه حتی زندگی در امتداد یک رودخانه، خود مزیت هایی دارد که شاید جاهای دیگر این برتری را نداشته باشند. رودخانه ها تاثیرات الهام بخش و زیبایی در افکار و آثار بسیاری از شاعران، نقاشان حتی عکاسان جهان بجای گذاشته است که شما دوستان پرشین استار در این ایمیل 50 عنوان از تصاویر مشهور ترین و زیباترین رودخانه های جهان را خواهید دید :




آمازون در برزیل




ولگا در روسیه



 


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس طبیعت , ,
:: برچسب‌ها: مشهـورترین رودخانـه های جـهان ,



ایـده های جالبـی برای رفـاه نـسل آینـده
نوشته شده در یک شنبه 25 دی 1390
بازدید : 753
نویسنده : منو تو

ایـده های جالبـی برای رفـاه نـسل آینـده


نوت بوک جیبی در ابعاد واقعی






:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: ایـده های جالبـی برای رفـاه نـسل آینـده ,



عکسهای نفس‌گیر از حیوانات در نمای نزدیک
نوشته شده در یک شنبه 25 دی 1390
بازدید : 850
نویسنده : منو تو

عکسهای نفس‌گیر از حیوانات در نمای نزدیک





:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس حیوانات , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای نفس‌گیر از حیوانات در نمای نزدیک ,



پر بیننده ترین عکس های هفت سال اخیر
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1390
بازدید : 692
نویسنده : منو تو
مجموعه تصاویری که مشاهده می کنید، 23 عکس می باشند که چشم های زیادی را در سرتاسر جهان به خود معطوف نموده اند.



:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: پر بیننده ترین عکس های هفت سال اخیر , ,



10 حیوان شگفت انگیز شبیه گیاهان
نوشته شده در شنبه 24 دی 1390
بازدید : 887
نویسنده : منو تو

10 حیوان شگفت انگیز شبیه گیاهان

حیوانات همیشه پر از شگفتی هستند. بدون توجه به جایی که نگاه می کنید، شما می توانید موجوداتی را با حیرت انگیزترین مکانیسم های طبیعی ببینید. از بزرگترین تا کوچکترین آنها، چیزهای زیادی در مورد حیوانات وجود دارد که واقعا باعث تعجب ما می شوند. تعدادی که در اینجا لیست شده اند، توانایی تقلید از گیاهان اطراف خود را دارند. آنها به شکل برگ ها، گل ها و حتی جلبک ها در می آیند. بدون شک این بسیار پر ابهت خواهد بود.

1. آخوندک شبح
 


این یک برگ است یا آخوندک؟ بسیاری از مردم قطعا می گویند برگ، حتی اگر آن را در حال حرکت ببینند. این گونه های کوچک آخوندک را می توان در سراسر آفریقا پیدا کرد. آنها بسیار کوچک هستند و تا 2 اینچ رشد میکنند و در رنگ های مختلف یافت می شوند. اکثر نقاط بدن آنها مانند برگ های خشک است و تا 2 سال عمر میکنند.




 


2. گیاه سبز قیفی


تورپدو باگ نیز نامیده می شود و نام علمی این حشره Siphanta acuta است. این حشره زیبا، از گیاهان تغذیه می کند و به نظر می رسد مثل یک برگ است. هنگامی که آنها در حال استراحت هستند، بال سبز خود را به دور خود می گیرند و بیشتر شبیه یک سقف شیب دار می شوند. آنها کوچک هستند با طول متوسط 15 میلی متر از حشرات بومی استرالیا هستند اما هم اکنون در هاوایی و نیوزیلند نیز یافت می شوند.



:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس حیوانات , ,
:: برچسب‌ها: حیوان , حیوان شگفت انگیز , عجایب , عکس ,



بازدید : 741
نویسنده : منو تو

میلیاردرها این روزها پول اضافه را چه می کنند؟

رومن آبراموویچج تاجز بزرگ روسی حدود 350 میلیون دلار از سرمایه 13 میلیارد دلاری اش را صرف خرید کشتی تفریحی اش کرده که البته بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیاست.

همه ما یک سری علاقه مندی های ویژه در خریدهایمان داریم؛ یکی برای دلخوشی تمبر جمع می کند، یکی لباس می خرد و یکی هم هر ماه کلی برای عطرهای مختلف هزینه می کند. راستی شما با پول های اضافی تان چه می خرید؟
 


قطعا من و شما با شخصی مانند دیوید بکهام که درآمدش در هر دقیقه از مرز نهایی درآمد سالانه مان بیشتر است، در چنین تفریحاتی هم تفاوت هایی داریم. اگر دوست دارید بدانید میلیاردرهای معروف جهان پول هایشان را صرف خرید چه بازیچه های تفریحی می کنند، این مطلب را دنبال کنید.



پل آلن:


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: رومن آبراموویچج , بزرگ ترین کشتی تفریحی , بیل گیتس , مایکروسافت , پل آلن , ویکتوریا بکهام ,



بازدید : 855
نویسنده : منو تو

جديدترين مدل هاي ميز لوازم صوتي و تصويري


آيا مي‌توانيد خانه‌اي را بدون تلويزيون و ساير وسايل صوتي و تصويري مجسم كنيد؟ واقعيت اين است كه اين وسايل اصلي‌ترين تفريح‌ ما هستند و براي همين، جاي آن‌ها در خانه و دكوراسيون خانه اهميت راهبردي دارد. در اين گزارش شما را با طرح‌هاي جديد ميزهاي تلويزيون و لوازم تصويري و كاربردهاي آن‌ها آشنا مي‌كنيم تا انتخاب‌هاي بهتري داشته باشيد.
 




 
اگر فضاي زيادي داريد

اگر فضايي كه مي‌خواهيد تلويزيون و ميزش را در آن قرار دهيد جادار و بزرگ است اين ست زير تلويزيون بسيار زيباست. در طرح‌هاي جديد ايده‌هاي هوشمندانه‌اي بكار رفته. مثلا در اين طرح شما مي‌توانيد از يك وسيله تزئيني مانند مجسمه، گلدان يا شمع‌هاي متنوع به‌عنوان دكوري جالب در كنار آن استفاده كنيد يا دراور كوچكي كه كاربرد زيادي به‌عنوان كمد براي شما دارد. نكته ديگر اين‌كه قطعات اين ميز از هم جدا مي‌شوند بنابراين تنها با چند جابه‌جايي مي‌توانيد تنوع دلخواه‌تان را ايجاد كنيد.


  • حدود قيمت: 800 هزار تومان

:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , دکوراسیون , ,
:: برچسب‌ها: مدل میز تلویزیون , میز تلویزیون , جدید ترین میز تلویزیون ,